To był piękny tydzień (13 -20 stycznia)

Dziś będzie BONUS.

Ale najpierw pogadamy trochę o tytułach newsletterów…

Zacytuję fragment listu, który dostałam od jednego z subskrybentów:

To jest kolejny mail, do którego zajrzałem świadomie.
Dlaczego? Bo chciałem zobaczyć, co piszesz.
Ale gdybym miał kilka więcej newsletterów, to widząc taki tytuł, posłałbym maila do kosza, nie otwierając go.
Myślę, że taki tytuł nadaje się dla bliskich przyjaciół
albo fanów, którzy śledzą Cię od kilku lat.
A człowiek taki jak ja?
Nie wie, co mu da przeczytanie tego maila, co tam znajdzie…

Co myślisz o tytule newslettera, który się powtarza?

Czy to dla Ciebie ułatwienie, bo znajdujesz go w gąszczu innych maili?

Czy może faktycznie potrzebujesz jakiejś świeżości za każdym razem?

Przepracowałam w sprzedaży ponad 10 lat. Tytuły ociekające korzyściami, angażujące, zaskakujące etc. po prostu mnie już męczą.

Chyba faktycznie chciałabym pisać tak, jak do przyjaciół czy najwierniejszych fanów.

Może jednak powinnam poszukać czegoś “pomiędzy”…

Na przykład:

  • Czego się nauczyłam, przygotowując dzisiejszy newsletter?
  • 1000 osób nie mogło się mylić, zapisując się na ten newsletter…
  • Prawdopodobnie najgłupszy sposób na pozyskanie tysięcy fanów…

Wykorzystano obraz Jan Vašek z Pixabay

Żarty na bok.

Newsletter musi być adresowany do Twojej grupy docelowej. Również planując tytuł, musisz brać to pod uwagę.

Moja grupa docelowa newslettera to ludzie, szukający w życiu piękna i inspiracji. To ludzie, którzy chcą wciąż się rozwijać, ludzie pełni pasji albo poszukujący nowych, nieznanych ścieżek. To również ludzie zmęczeni swoją pracą, którym czasem brakuje sił na poszukiwanie piękna. Ludzie tacy jak ja.

Teraz pomówimy o Tobie.

Jaka jest Twoja grupa docelowa?

Czego potrzebują od życia Twoi subskrybenci?

Czym się pasjonują?

Co ich przygnębia, a co dodaje skrzydeł?

Musisz dobrze zgłębić ten temat, żeby Wasza wspólna przygoda nie zakończyła się po odebraniu przez subskrybenta lead magnetu/freebie/prezentu_za_zapis.

Mała podpowiedź: często Twój subskrybent/klient idealny to Ty.

Tak właśnie narodziło się wiele biznesów. Rozwinęli je ludzie, którzy potrzebowali zdrowego jedzenia dla dziecka, kosmetyków bezpiecznych dla skóry atopowej czy outdoorowych kurtek dziecięcych na każdą pogodę. Nie znaleźli wymarzonego produktu w żadnym sklepie, więc go stworzyli. A później zaczęli dzielić sie nim z innymi.

Znasz takie biznesy? A może tak jest u Ciebie?


W rozdziale PIĘKNO będzie dziś o fotografii.

Galeria Fotografii B&B powstała w roku 1992 w Bielsku-Białej z inicjatywy Inez i Andrzeja Baturów. Do września 2022 roku odbyło sie w niej ponad 300 wystaw znakomitych artystów polskich i zagranicznych.

Z okazji 30-lecia Galerii 20 stycznia 2023 roku została otwarta wystawa, na której można zobaczyć po jednej pracy 196 autorów, wybranych z wystaw dotychczas prezentowanych w B&B od roku 1992. Wystawa będzie czynna do 28 lutego 2023 w godzinach: wt-pt 10:00-18:00, sob 9:00-15:00. Zapraszam Cię serdecznie do wirtualnej wędrówki po Galerii Fotografii.

Zachęcam Cię do obejrzenia krótkiego filmu z wernsażu (koniecznie od początku włącz głośniki, piękny podkład muzyczny!).

https://www.youtube.com/watch?v=fNA0WywM8Lo

Jeżeli temat Cię zaciekawił, możesz podejrzeć trochę więcej:


A teraz obiecany BONUS.

Odezwała się do mnie Joanna, autorka pięknej misji z poprzedniego newslettera. Jeżeli tydzień temu jeszcze Cię tu nie było, możesz go przeczytać TUTAJ:

To był piękny tydzień (6-12 stycznia)

Joanna zaproponowała dla czytelników newslettera promocję na swoje ubrania. Możesz zrobić zakupy z 15% rabatem. Przy zamówieniu wystarczy podać kod: “pieknytydzien”. Promocja jest ważna do wtorku 24 stycznia. Link do sklepu znajdziesz poniżej:

https://petalo.pl/

PS. Nie pobieram prowizji od Twoich zakupów w Petalo. Jeżeli kiedykolwiek będę promować cokolwiek za pieniądze (na razie tego nie planuje, ale może kiedyś tak się stanie), wyraźnie to napiszę.

Wpis trafił do Ciebie przypadkiem? Chcesz więcej?

Zapraszam Cię do zasubskrybowania newslettera, gdzie regularnie dostarczam takie treści.