Newslettery, na które warto się zapisać w 2023 roku (a najlepiej już dziś).

Newsletter to bardzo specyficzna forma marketingu. Nawiązuje on do coraz rzadziej stosowanej formy listów. Newsletter ma jedną podstawową przewagę nad innymi mediami, którymi firmy komunikują się z klientem. Newsletter nie zgubi się w gąszczu social mediów, ponieważ jest adresowany tylko do Ciebie. Dopóki nie usuniesz go ze swojej skrzynki, będzie można go odnaleźć i skorzystać z zawartej tam wiedzy. Na jakie newslettery warto się zapisać?

W poniższym (całkowicie subiektywnym) wpisie znajdziesz:

  • Newsletter dla najwierniejszych fanów
  • Newsletter storytellingowy
  • Newsletter z inspiracjami i pomysłami na komunikację z klientem
  • BONUS: newsletter, jakiego jeszcze nie było

1. Newsletter dla najwierniejszych fanów.

Relacja. To nieuchwytne “coś”, co pozwala autorowi zbudować prawdziwą społeczność. Społeczność to ludzie, którzy kupią Twoją książkę, zdecydują się na mentoring albo będą odpisywać na newslettery i rozmawiać z Tobą, jak z przyjacielem. Przedstawiam newsletter, który może służyć jako wzór budowania relacji z klientem.

Dlaczego czytam newsletter Macieja Wojtasa?

I dlaczego piszę tutaj o nim? W końcu to moja konkurencja- copywriter. Czy strzelam sobie teraz w kolano? Jestem pewna, że nie. Maciej był przez rok moim mentorem copywritingu. Znam go. Wysyła tylko wartościowe treści. Wiem też, że czytam za darmo to, za co inni niedługo będą musieli płacić. Dowiedz się więcej.

2. Newsletter storytellingowy

Newsletter może być jak list od przyjaciela, który czytasz z zapartym tchem. Może być długi. Czasem bardzo długi, a i tak chciałoby się jeszcze. I chyba najważniejsze: newsletter storytellingowy jest nienachalny, a to ważne w świecie social mediów.

Dlaczego czytam newsletter Moniki Górskiej?

Może dlatego, że każdy zaczyna się słowami: “Dzień bardzo dobry, Moniko”. A może dlatego, że w każdym jest historia. Zaczynam czytać z zapartym tchem. Kończę ze łzami w oczach. Albo śmieję się do utraty tchu. Zapis na newsletter znajdziesz TUTAJ.

3. Newsletter z inspiracjami i pomysłami na komunikację z klientem

Oczywiście, że to autopromocja. Zanim przewiniesz dalej, wytłumaczę Ci…

dlaczego już za moment zapiszesz się na mój newsletter.

Znajdziesz tam inspiracje i pomysły na budowanie marki, promowanie swoich działań, networking i skuteczną komunikację z klientem.

I jeszcze bonus. W każdym newsletterze będę wysyłać do Ciebie piękno. Będę szukać tego, co mnie zachwyci i dzielić się z Tobą pięknem. Piękne fotografie, piękną muzykę, teksty i idee warte propagowania. Żeby Twój tydzień zakończył się dobrze.

Tytuł każdego newslettera jest taki sam:

“To był piekny tydzień”.

Zapraszam do zapisu.

4. Newsletter, jakiego jeszcze nie było.

O czym jest najlepszy newsletter, jaki kiedykolwiek napisano? Jeszcze nie wiem, ale Ty…

Już się domyślasz? Z Twojej miny wnioskuję, że tak.

W newsletterze, jakiego jeszcze nie było, możesz napisać, o czym tylko zechcesz.Ja z radością czytam newslettery o radości z nauki języków obcych, o tworzeniu stron internetowych albo o kolczykach, które powstają z potrzeby serca.

Jeżeli zechcesz, Twój newsletter może sprzedawać Twoje produkty czy usługi.

Możesz też rozliczać się z subskrybentami w najbardziej wartościowej walucie- uśmiechu.

Newsletter, jakiego jeszcze nie było, to newsletter Twojej firmy. Wyślij go już dziś.

Jeżeli zechcesz, z radością go dla Ciebie przygotuję.


Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *